Incompany training

Klantgericht denken & handelen is een incompany training. U kunt hier vrijblijvend een offerte aanvragen, of telefonisch contact opnemen.


Klantgericht denken & handelen

Klantgerichtheid, iedere organisatie heeft het begrip hoog in het vaandel staan. Waarom ervaart een ieder van ons als klant vaak het tegenovergestelde. In deze training gaan we invulling geven aan het begrip klantgerichtheid. Heeft iedereen in een organisatie nu het zelfde beeld bij een klantgericht organisatie en welke consequenties verbinden we aan ons klantgericht zijn?

Resultaat

Na deze training:

  • heeft u inzicht in de essentiële aspecten van klantgericht handelen en denken;
  • kent u de kritische succesfactoren van klantgerichtheid;
  • kunt u klantgerichte vaardigheden toepassen in uw dagelijkse klantencontact.

Inhoud

  • klantgerichte houding
  • klantbenadering
  • afspraken nakomen
  • opbouwen van een relatie
  • omgaan met emoties en weerstand
  • gespreksvaardigheden